بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 8:52
بازديد از اين پست : 249

از آنجا که هفته پایانی پنجره نقل و انتقالات آغاز می شود، و با توجه به اینکه باشگاه بارسلونا تا ژانویه 2016 از هرگونه شرکت در نقل و انتقالات محروم خواهد بود، خبرها در مورد خرید های احتمالی این تیم ادامه دارد.

روز دوشنبه روزنامه فرانسوی L'Equipe گزارش داد که دو باشگاه اسپانیایی بارسلونا و ویارئال علاقه خود به جذب وسام بن یدر، مهاجم 24 ساله تیم تولوز که در فصل 13-2012، 15 گل و فصل گذشته 16 گل به ثمر رساند و بعد از زلاتان دومین گلزن برتر لیگ 1 شد، ابزار کرده اند. بن یدر در این فصل نیز در هر دو بازی تولوز موفق به گلزنی شده است.

L'Equipe افزود که مسئولان باشگاه بارسلونا روز 16 آگوست در جریان دیدار تولوز مقابل لیون در ورزشگاه حضور داشته اند تا این بازیکن را از نزدیک تحت نظر داشته باشند. با توجه به علاقه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله رم، می توانیم شاهد یک نبرد پیشنهادی برای انتقال ملی پوش زیر 21 سال تیم ملی فرانسه باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »